Hizmet Kalitesi

Hizmet Standartları

Hizmet Kalitesi

İpragaz bayilerinde çalışan servis ve sipariş elemanları, daima güleryüzlü, kibar, saygılı ve yardımseverdir. Telefonla, internet üzerinden ya da SMS kanalıyla siparişlerin alınmasından, siparişlerin kendilerine teslim edilmesine kadarki süreçte en hızlı ve güvenli şekilde hizmet veren İpragaz Enerji Takımı, İpragaz müşterilerinin memnuniyeti için çalışmayı ilke edinmiştir.

Bu ilke doğrultusunda İpragaz, yeni gelişen teknolojileri müşterilerine daha iyi hizmet vermek amacıyla kullanır. İpragaz bayilerinde yer alan özel bilgisayar programı sayesinde gelen siparişler kayıt altına alınır ve GPRS teknolojisi kullanılarak servis elemanlarına cep telefonu vasıtasıyla iletilir. En yakın servis elemanımız bu siparişi derhal müşterimize ulaştırır.

Çağrı Merkezi

Çağrı Merkezi

İpragaz, 444 İPRA (4772) numaralı Tüketici Danışma Hattı'yla milyonlarca tüketicimize 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet verir.

Müşterilerimiz ihtiyaç duydukları bilgileri almak, şikayetlerini belirtmek, dilek ve önerilerini paylaşmak amacıyla diledikleri zaman bizi arayabilir, eğitimli personellerimizle görüşebilir ve ihtiyaç duyduğu bilgileri edinebilir.

Eğitim Seferberliği Projesi

İpragaz, 2003 ve 2004 yılları arasında Türkiye'de özel sektör-devlet iş birliğiyle yapılmış olan en kapsamlı eğitim projesi olan Eğitim Seferberliği Projesi'ni hayata geçirdi.

Gerçekleştirilen bu önemli proje sonucunda İpragaz bayi ve servis elemanlarına Milli Eğitim Bakanlığı'nca "MEB-İpragaz Sertifikalı Montaj Uzmanı" sertifikası verildi. Böylece İpragaz, tüketicilerine evlere teslimatı yasal olarak zorunlu olan 12 kg'lık ev tüpünde "sertifikalı servis elemanları" ile hizmet veren ilk ve tek LPG şirketi oldu.

Ayrıca İpragaz, 5307 Sayılı LPG kanununun 15. maddesi uyarınca tüm servis elemanlarının ve bayilerinin TMMOB Kimya Mühendisleri Odası tarafından LPG'nin özellikleri, dağıtımı, depolanması, güvenli kullanımı, LPG yangınları ve müdahalesi konusunda eğitim almalarını sağladı.

Eğitim Seferberliği Projesi

Tam Emniyet Bandı

Tam Emniyet Bandı

İpragaz tüpleri, İpragaz dolum tesislerinde otomatik karoserlerde doldurulur. Elektronik cihazlarla dolum ve kaçak testinden geçirilen İpragaz tüpleri dolum hattında otomatik terazilerle tartılır.

En son aşamada İpragaz logolu Tam Emniyet Bandı ile mühürlenir. Bu bandı ilk olarak evine tüp teslimatı yapılan tüketici açar.

İpragaz'ın tüpleri üzerinde uyguladığı "Tam Emniyet Bandı" İpragaz tüplerinin tam dolu olduğunun ve tüm kaçak kontrol testleri dahil tüm güvenlik kriterlerinden geçtiğini temsil eder.

Müşterilerimiz evlerine ve iş yerlerine gelen tüpgazın montaj yapılmadan önce mutlaka tüpler üzerindeki şirink (shrink) olarak adlandırılan bu bandın olup olmadığına bakmalıdır. Eğer İpragaz tüpleri üzerinde Tam Emniyet Bandı yoksa hemen 444 İPRA (4772) numaralı İpragaz Tüketici Danışma Hattı'nı arayarak durumu bildirmelidir.

İpragaz ve Sigorta

İpragaz, misyonu ve insana olan saygısı gereği, can ve mal güvenliğini her türlü kazancın önünde tutar. Bu nedenle, ülkenin her yanındaki müşterilerine sigorta güvencesini sunar. Doğabilecek tüm riskleri mümkün olduğu ölçüde teminat altına almayı prensip edinmiştir.

Ülkemizin en güçlü ve güvenilir sigorta şirketleriyle çalışır, yasaların zorunlu kıldığı tüm sigortaları yaptırmakla kalmayıp ilave sigorta teminatlarıyla yurt genelindeki tüm abonelerimizin uğrayabileceği her türlü maddi bedeni zarar ve ziyanı, yasal sorumluluğu olması durumunda yaptırmış olduğu sigorta teminatları vasıtasıyla karşılar.

İpragaz ve Sigorta