Go Yakıt

GO

Türkiye enerji sektörünün "Mavi Dev"i İpragaz, gerçekleştirdiği birçok 'ilk' ve 'en'lerin yanı sıra önemli bir adım daha atarak GO Yakıt markası ile akaryakıt sektörüne de girdi. İpragaz, öncülük ettiği LPG'nin yanı sıra başarılarını Avrupa'ya taşıdığı LNG dağıtımı ve 'elektrik toptan satışı'nın ardından akaryakıt alanına da girerek, artık "tek çatı altında komple çözümler sunan" bir enerji markasına dönüşüyor.

İpragaz, otogaz segmentinde müşteriler ile yaratılmış olan özel sinerjiyi, bu önemli adımla birlikte mevcut pazar koşulları dahilinde akaryakıt müşterilerine taşıyabilme hayalini paylaşıyor. GO akaryakıt zincirinin kurulmasında BADO (Bayi Dostu) modeli oluşturuldu. GO, 'daha iyisini hak edenlerin yeni nesil yakıt istasyonu' olarak yola çıktı. Sürekli olarak kendini geliştirerek, İpragaz'dan aldığı kültürel genlerle, titizlikle, adanmışlıkla, tutkusuyla, bunu yapmak için yollarda müşterisiyle beraber olacak. Markanın vizyonu; 'yolların en saygın yakıt istasyonu olmak'. Misyonu ise 4 temel üzerinde; 'İnsana Saygı', 'Geleceğe Saygı', 'Araca Saygı' ve 'Yasalara Saygı'

Ayrıntılı bilgi için www.goyakit.com.tr